Regulamin

Sklep rowerowy SYNKROS, dostępny pod adresem synkros.pl prowadzony jest przez Dariusza Suchodolskiego z siedzibą firmy w Szczecinie przy ul. 5 Lipca. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 851-187-43-13, Regon: 812090820.

Regulamin zakupów

  1. Sklep internetowy SYNKROS prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, i realizuje zamówienia w oparciu o zgłoszenia dokonane przy pomocy formularza (systemu) zamówień dostępnego na stronach http://www.synkros.pl lub telefonicznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18.00 i w soboty 10:00 - 14:00

  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie synkros.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Za wyjątkiem przedmiotów podpisane jako „Używane”

  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  4. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  5. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, na każdy zakupiony towar wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT (niezbędne jest wtedy podanie nr NIP)

  6. Zapewnimy, ze zamówienia realizowane są wciągu 24h .

  7. Płatność za zamówienia realizowana jest w następujący sposób:

    • Za pobraniem - gotówką kurierowi lub przy odbiorze towaru.

    • Przelewem - zamówienie realizowane jest w dniu zaksięgowania przelewu na rachunku firmowym sklepu

  8. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej KOLEPORTER oraz Pocztą polską . Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy widocznymi w dziale koszty wysyłki (koszty wysyłki).

  9. Czas dostawy: przesyłki dostarczane przez firmę kurierską Koleporter docierają do klienta następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. W przypadku poczty polskiej piorytetotem od 1-3 dni

  10. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. (za wyjątkiem przedmiotów opisanych jako„używane”)

  11. Zgodnie z zapisami "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Klient ma prawo w ciągu 10 dni bez podania przyczyny zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie i odesłać go na adres firmy. Towar winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym i nieposiadającym śladów użytkowania. Koszty związane z wysyłką towaru, pakowaniem oraz nadaniem przekazu pieniężnego (gdy Klient nie posiada rachunku bankowego) ponosi klient. Oświadczenie o odstąpienie od umowy musi być dokonane w formie pisemnej (powinno zawierać dane teleadresowe klienta oraz nr konta bankowego na które mamy przelać środki).

  12. Zamówienia klientów, którzy nie udzielają odpowiedzi na pytania pracowników sklepu (panel klienta lub korespondencja elektroniczna) przez okres 14 dni, będą uznawane za nieważne oraz usuwane z bazy zamówień.

REKLAMACJE

  1. W przypadku wykrycia wadliwości produktu, klient zobowiązany jest do telefonicznego skontaktowania się z pracownikami sklepu Synkros, a następnie złożenia pisma reklamacyjnego w formie elektronicznej (e-mail) lub tradycyjnej; pismo powinno zawierać:

    • dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu),

    • datę zakupu towaru,

    • kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura),

    • opis nieprawidłowości/wadliwości towaru

Kopia lub oryginał wyżej wymienionego pisma koniecznie musi zostać wysłana wraz z reklamowanym towarem, w przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana. W każdym przypadku klient odsyła towar na swój koszt na adres firmy (lub dystrybutora) za pośrednictwem Poczty Polskiej (standard lub priorytet). W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi, i powtórne dostarczenie odbywa się na koszt firmy.

  1. Nieprawidłowości czy niezgodności związane z zamówieniem należy zgłosić w terminie 3 dni od momentu otrzymania przesyłki z towarem.

  2. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży w transporcie.

  3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie sklep zobowiązuje się poinformować klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację traktuje sie jako uznaną. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.

  4. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Synkros.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel